Tuesday, September 18, 2012

Luahan Hariz buat Kayra

Berkongsi satu slot dalam novel Bidadari Salju....

Sayang, 

maafkan aku andai tak sempurna mencintaimu, 
maafkan aku andai jiwa rapuh tak setia padamu, 
Namun percayalah dalam hati hanya dirimu yang bertakhta...

Tanpamu sepi dunia batinku,
tanpamu aku hanya sekujur jasad yang jiwanya mati, 
tanpamu nafasku lelah, tanpamu hatiku parah...

Mimpi, sepi dan kenangan kini menjadi teman sejati, 
Suka dan duka, tangis dan tawa bagaikan tiada erti, 

Kini aku  hanya memeluk bayang-bayangmu dari jauh, 
Kerna ini adalah jawapan bagi kekhilafanku, 
Aku menanti dan terus menanti, 

Kerna percaya, kau tetap bidadari yang menyinari hidupku, 
Biarpun selamanya sedingin salju. 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers