Sunday, July 8, 2012

Futsal Di Taman Sri Treh


Sowi...no picture 2 share, lupe la nk amek gambar. Excited sgt tgok bola yang satu. Hehehe...

Mengisi masa lapangku dengan menonton perlawanan Futsal Di Taman Sri Treh bagi Piala Dato' Saiful.

First time saya tgok owg maen futsal dekat padang rumput....tp best gak. Xde la lame and ramai player yang maen. Match start kul 10pagi dan tamat jam 6ptg. Yang disertai oleh 16 pasukan. Ramai tu....

Time sesi pagi....rmai la. Time petang, kurang da penontonnya. Sbb nye, taw2 je la. Ramai yang balek sbb kalah. Da kalahkan, watpe nk tgok. Tp, saya yang xmaen p0wn, nk tgok....sbb yer bosan duk uma. And EPL belum start g. Dahaga tgok bola...

Dengan suasana yang becak (Becak ke lecak?? hehehe lemah BM sowi)...semua team yang maen semangat sgt2 wei. Sanggup maen semata2 nk menang. Memangla nk menang, xkan diowg nk kalahkan. Hahahaha.

Dan perlawanan yang Final adalah yang paling mantap la...antara kumpulan Bananana and AZ FC (walaupun xfamous). Time nie, baru la dapat rase semua owg tonton dengan khusyuknya. Klo perlawanan sebelumnya, sesetengah owg je yang tgok. Nk sorak p0wn segan, al-maklumla....saya nie p0mpuan. Sorak diam2 sudah.

Kat sini, dapat la tgok2 owg2 muar maen bola. Yg saya tahu, yang maen dalam liga Msia p0wn ade gak join, tp hehehe....saya xkenal la.

Hope ade lagi aktiviti menarik tiap2 hujung minggu nanti.
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers